TRYB JASNY/CIEMNY

Owsianka z jabłkiem i kakao


Człowiek cieszy się, kiedy robi dobrze, to co powinien. Często nie zgadzam się z rzeczywistością, że dlaczego muszę tak, a nie inaczej. Że po co mam być taka w społeczeństwie, po co mam dzisiaj robić to, a nie coś, co wydaje się przyjemniejsze… Nadchodzi taki moment, że powstaje takie dziwne uczucie-przeczucie, gdy się wszystko wypełni, odhaczy, że jest tak, jak być powinno, a wewnątrz kwitnie spokój i samorealizacja.
Trochę to zawiłe, ale myślę, że spotkaliście w swoim życiu to wrażenie, zwłaszcza kiedy coś pomyślnie pójdzie. Gdy coś, nad czym się staraliście i pracowaliście, wyjdzie i doda wam pewności siebie.


Do wszelakich zadań ‘chcę, bądź nie chcę’ polecam tą wystrzałową, energio-powróć owsiankę, abyście dostrzegli sens dnia codziennego.
Lubię dosypywać składniki na wierzch i później powoli łączyć je z ciepłą, owsiankową masą. Zwłaszcza widok, sypkiego kakao i moje usta umorusane na czekoladowo sprawiają, że moje ‘dzikie’ śniadanie ma sens :P 

/Owsianka z kakao, jabłkiem, masłem orzechowym i miodem/

Składniki:
3 łyżki płatków owsianych błyskawicznych
1 łyżka płatków owsianych górskich
1/2 szklanki wody
2/3 szklanki mleka sojowego
1 średnie jabłko
1 łyżeczka kakao
1 płaska łyżeczka miodu
1 łyżeczka masła orzechowego

Na wrzącą wodę z mlekiem wsypać płatki. Gotować na małym ogniu, aż porządnie napęcznieją i całość zgęstnieje, ok. 10 minut, nie zapominać o mieszaniu.
Jabłko obrać, przekroić na ćwiartki i pokroić wzdłuż na cienkie plasterki. Do gotowej owsianki wmieszać miód i wlać do miski. Położyć jabłka, kakao i polać masłem orzechowym.
Powoooli wmieszać. 




Komentarze

  1. ale fajna ta owsianka... żałuje że nie mam miodu tylko, masła orzechowego też... :P
    ale fajne masz to masełko... takie płynne :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bosko :) Idealnie gęsta, a te dodatki... Może nie szaleję za masłem orzechowym, ale tu musi nieźle smakować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, wieki nie jadłam owsianki z masłem!.
    Z kąd to maseło;>?

    OdpowiedzUsuń
  4. taką samą dzisiaj jadłam, ino z bananem jeszcze <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasze umysły łączą się telepatycznie :):*

      Usuń
    2. masło orzechowe masz superpłynne, mmm *.*

      Usuń
    3. To mam właśnie całkiem 'organic' - same orzeszki i sól. Jest lepsze do owsianek, a Skippy (ma trochę cukru) wolę na kanapki i naleśniki.

      Usuń
  5. ja właśnie jestem w takim momencie, w którym się złoszczę i czekam na chwilę, aż poczuję, że jest tak, jak byś powinno :)
    owsianka pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie sypałam tak kakao na wierzch, ale chyba w takim razie muszę spróbować ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kakao na wierzch jest genialne, łączy się z ciepłą masą owsiankową i tworzy taką gęstą czekoladową polewę-krem *_*

      Usuń
  7. Najlepsze dodatki do owsianki jakie mogą być :) Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Robisz śliczne zdjęcia ;) I masz całkowicie racje, zrozumialam! ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kakao w takiej postaci jeszcze nigdy nie znalazło się w mojej owsiance, ale muszę koniecznie to wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie teraz było pierwszy raz w ten sposób i jest świetne, tak nie całkiem wmieszane :)

      Usuń
  10. Co do opisu zgadzam sie i to nawe niedawno o tym wlasnie myslalam.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też bardzo lubię dodatki mieć na wierzchu, wtedy każda łyżka smakuje inaczej... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak ja to uwielbiam ! to tak pysznie wygląda , niebo w buzi ,mniam ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mieszam wszystko razem, ale do zdjęć najlepiej jak główne składniki są na wierzchu. Przynajmniej wiadomo o co chodzi ;)
    Masło orzechowe ubóstwiam w każdej formie, czasem aż za bardzo :P Owsiance lub kaszy mannej dodaje fajnego posmaczku :))

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Polecane posty

Copyright © Taniec Smaku